04.04.2019
ІНФОРМАЦІЯ
управління соціального захисту населення Запорізької міської ради
щодо роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2019 року
У І кварталі 2019 році до управління надійшло 1666 письмових звернень (у І кварталі 2018 року – 1635).
Основні питання, які порушували у своїх зверненнях громадяни – надання матеріальної допомоги (звернулось 959 громадян, з них: задовільнено – 72%; інші залишаються у стані розгляду) та роз’яснення діючого законодавства стосовно державних соціальних програм (звернулось 760 громадян, з них: задовільнено – 22%; на інші надано відповідні роз’яснення – 78%).
За категоріями громадян – найбільше до управління надходили звернення від пенсіонерів, «дітей війни» (39%) та осіб з інвалідністю (32%).
Кількість відмов у задоволенні, порушеного питання, у І кварталі 2019 року складає 4, у 2018 році – 5.
Кількість повторних звернень, у порівнянні з 2018 роком, збільшилась, так у І кварталі 2019 року – 55, за аналогічний період 2018 року – 34. Кількість повторних звернень, на які надаються роз’яснення, зросла у зв’язку зі зміною діючого законодавства, зокрема порядку призначення субсидії.
На апаратних нарадах, які проводилися в управлінні, постійно обговорювалися проблемні питання щодо роботи зі зверненнями громадян. Аналізувалася кількість звернень, які надійшли за минулий тиждень.
В управлінні щодня проводиться особистий прийом громадян згідно графіку, затвердженого наказом начальника управління.
Обладнані та постійно оновлюються стенди для відвідувачів, що містять всю необхідну інформацію з питань соціальної політики.
Управлінням активно використовуються сайти Запорізької міської ради та управління соціального захисту населення Запорізької міської ради, засоби масової інформації для інформування населення щодо питань соціальної політики.