20.01.2020
Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік
У 2019 році до управління надійшло 3919 письмових звернень (у 2018 році – 4759).
Основні питання, які порушували у своїх зверненнях громадяни – надання матеріальної допомоги (звернулось 2272 громадянина, з них задовільнено – 84%) та роз’яснення діючого законодавства стосовно державних соціальних програм (звернулось 1586 громадян, з них – 96% розглянуто та надано відповідні роз’яснення).
За категоріями громадян – найбільше до управління надходили звернення від пенсіонерів, «дітей війни» (35%) та осіб з інвалідністю (31%).
Кількість відмов у 2019 році складає 30, у 2018 році – 28.
Кількість повторних звернень, у порівнянні з 2018 роком, збільшилась, так 2019 рік – 304, у 2018 році – 226. Кількість повторних звернень, на які надаються роз’яснення, зросла у зв’язку зі зміною діючого законодавства, зокрема порядку призначення субсидії та пільг.
В управлінні щодня проводиться прийом громадян.
Обладнані та постійно оновлюються стенди для відвідувачів, що містять всю необхідну інформацію з питань соціальної політики.
Управлінням активно використовуються сайти Запорізької міської ради та управління соціального захисту населення Запорізької міської ради, засоби масової інформації для інформування населення щодо питань соціальної політики.