15.01.2021
Про роботу зі зверненнями громадян у 2020 році
У 2020 році до управління надійшло 2994 письмових звернення (у 2019 році – 3919).
Основні питання, які порушували у своїх зверненнях громадяни – надання матеріальної допомоги (звернулось 1725 громадян, з них задовільнено – 76%) та роз’яснення діючого законодавства стосовно державних соціальних програм (звернулось 1209 громадян, які всебічно розглянуто та надано відповідні роз’яснення).
За категоріями громадян – найбільше до управління надходили звернення від пенсіонерів, «дітей війни» (31%) та осіб з інвалідністю (27%).
Управлінням активно використовуються сайти Запорізької міської ради та управління соціального захисту населення Запорізької міської ради, засоби масової інформації для інформування населення щодо питань соціальної політики.
Щороку управлінням розробляється План заходів, спрямований на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян в управлінні соціального захисту населення Запорізької міської ради та управліннях соціального захисту населення Запорізької міської ради по районах. Завдяки цим заходам кількість звернень, що надходять до управління щороку значно зменшується.
На виконання постанови КМУ від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та протоколу позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій м.Запоріжжя від 16.03.2020 №07 з 17 березня 2020 року (до скасування обмежувальних заходів) в управлінні соціального захисту населення Запорізької міської ради припинено особистий прийом громадян.
У зв’язку з погіршенням епідеміологічного стану на території України прийом громадян проводиться дистанційно.
На офіційному сайті Запорізької міської ради, веб-сайті управління, вхідних дверях розміщено інформацію щодо можливості отримання консультації та подання звернень до управління соціального захисту населення Запорізької міської ради, а саме:
Консультації надаються:
- щодо надання матеріальної допомоги:
за телефонами +380950270015 (Viber; WhatsApp; Telegram); 0612361580; 0612361588; 0612246564; 0612361584
- щодо державних соціальних програм:
за телефонами 0612361582; 0612361583
Звернення громадян приймаються:
- скринька управління, яка розташована ліворуч від вхідної двері;
або
- письмово на адресу: 69035, м.Запоріжжя, пр.Маяковського, 3
або
- на електронну пошту: [email protected]
або
- на Viber; WhatsApp; Telegram: +380950270015.