05.04.2021
Про роботу зі зверненнями громадян у І кварталі 2021 року
У І кварталі 2021 року до управління надійшло 1175 письмових звернення (у І кварталі 2020 року – 1080).
Основні питання, які порушували у своїх зверненнях громадяни – надання матеріальної допомоги (звернулось 709 громадян, з них задовільнено – 71%) та роз’яснення діючого законодавства стосовно державних соціальних програм (звернулось 351 громадянин, з них – 98% розглянуто та надано відповідні роз’яснення).
За категоріями громадян – найбільше до управління надходили звернення від пенсіонерів, «дітей війни» (34%) та осіб з інвалідністю (28%).
З січня 2021 року в управліннях соціального захисту населення Запорізької міської ради введено в дію єдиний міський програмний комплекс «Надання матеріальної допомоги населенню». Важливою рисою програмного комплексу є можливість роботи спеціалістів усіх управлінь в режимі реального часу.
Управлінням активно використовуються сайти Запорізької міської ради та управління соціального захисту населення Запорізької міської ради, засоби масової інформації для інформування населення щодо питань соціальної політики.
У зв’язку із погіршенням епідемічної ситуації в місті Запоріжжі на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, прийом громадян проводиться дистанційно.
На офіційному сайті Запорізької міської ради, веб-сайті управління, вхідних дверях розміщено інформацію щодо можливості отримання консультації та подання звернень до управління соціального захисту населення Запорізької міської ради, а саме:
Консультації надаються:
- щодо надання матеріальної допомоги:
за телефонами +380950270015 (Viber; WhatsApp; Telegram); 2260113; 2260137; 2260149; 0676788449
- щодо державних соціальних програм:
за телефонами 2260144; 2260136; 2260112
Звернення громадян приймаються:
- скринька управління, яка розташована ліворуч від вхідної двері;
або
- письмово на адресу: 69035, м.Запоріжжя, пр.Маяковського, 3
або
- на електронну пошту: [email protected]
або
на Viber; WhatsApp; Telegram: +380950270015.