09.07.2021
Про роботу зі зверненнями громадян у І півріччі 2021 року
У І півріччі 2021 року до управління надійшло 1818 письмових звернень (у І півріччі 2020 року – 1607).
Основні питання, які порушували у своїх зверненнях громадяни – надання матеріальної допомоги (звернулось 1117 громадян, з них задовільнено – 71%) та роз’яснення діючого законодавства стосовно державних соціальних програм (звернулось 654 громадянина, з них – 98% розглянуто та надано відповідні роз’яснення).
За категоріями громадян – найбільше до управління надходили звернення від осіб з інвалідністю (47%), пенсіонерів та «дітей війни» (33%).
З січня 2021 року в управліннях соціального захисту населення Запорізької міської ради введено в дію єдиний міський програмний комплекс «Надання матеріальної допомоги населенню». Важливою рисою програмного комплексу є можливість роботи спеціалістів усіх управлінь в режимі реального часу.
Управлінням активно використовуються сайти Запорізької міської ради та управління соціального захисту населення Запорізької міської ради, засоби масової інформації для інформування населення щодо питань соціальної політики.
У зв’язку з епідемічною ситуацією на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, були введені обмежувальні заходи щодо особистого прийому громадян. Прийом громадян проводився дистанційно до 15.06.2021
З 16 червня 2021 року в управлінні поновлено прийом громадян з дотриманням протиепідемічних заходів.
Громадяни можуть надавати звернення:
- спеціалістам управління на прийомі;
або
- до скриньки управління, яка розташована біля входу управління;
або
- письмово на адресу: 69035, м.Запоріжжя, пр.Маяковського, 3
або
- на електронну пошту: [email protected]
або
- на Viber; WhatsApp; Telegram: +380950270015.
Консультації надаються населенню щодо:
- надання матеріальної допомоги:
за телефонами +38095-027-00-15 (Viber; WhatsApp; Telegram); 067-678-84-49; (061)226-01-13; (061)226-01-37
- щодо державних соціальних програм:
за телефонами (061)226-01-44; (061)226-01-36; (061)226-01-12