Вдосконалення роботи управлінь соціального захисту населення

Вдосконалення роботи управлінь соціального захисту населення

Новітні технології фото

В управліннях соціального захисту населення Запорізької міської ради по районах міста продовжується робота по впровадженню новітніх технологій та програмних комплексів щодо соціальної підтримки малозабезпечених громадян, сімей з дітьми, осіб з інвалідністю, та інших вразливих верств населення.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Пустоваров А.І. 12.10.2018 в ході робочої поїздки ознайомився з організацією роботи управління соціального захисту населення по Олександрівському району.

Під час робочої поїздки була продемонстрована робота мобільного кейсу, що дає зокрема можливість при видачі «пакунка малюка» за місцем проживання заявника одночасно прийняти документи для отримання допомоги при народженні дитини, субсидій тощо.

Під час робочої поїздки були презентовані два програмних комплекси: електронний архів і електронний обмін інформацією с банківськими установами, які дозволяють зменшити час на обслуговування громадян та спростити роботу спеціалістів управлінь. Для розробки і впровадження вказаних програмних комплексів на серпневій сесії міської ради з бюджету міста було виділено 370 тисяч грн.

Значно спрощує роботу відділу з організації соціально-побутового обслуговування створена в управлінні міні фотостудія, що дозволяє заявникам при першому зверненні отримати необхідне посвідчення, сфотографувавшись на місці. Роботою фотостудії задоволені, насамперед, мами з дітьми, особи з інвалідністю, малозабезпечені громадяни.

Також під час відвідування були показані інші напрацювання управління.

В ході поїздки заступник міського голови надав доручення впровадити в роботу усіх управлінь соціального захисту населення по районах міста міні фотостудії та програмні комплекси: електронний архів і електронний обмін інформацією с банківськими установами, а також продовжити роботу по впровадженню новітніх технологій, які надають можливість наблизити послуги до громадян.