03.07.2019
ІНФОРМАЦІЯ
управління соціального захисту населення Запорізької міської ради
щодо роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2019 року
У І півріччі 2019 році до управління надійшло 2337 письмових звернень (у І півріччі 2018 року – 2594).
Основні питання, які порушували у своїх зверненнях громадяни – надання матеріальної допомоги (звернулось 1337 громадян, з них задовільнено – 87%) та роз’яснення діючого законодавства стосовно державних соціальних програм (звернулось 826 громадян, з них – 98% розглянуто та надано відповідні роз’яснення).
За категоріями громадян – найбільше до управління надходили звернення від пенсіонерів, «дітей війни» (35%) та осіб з інвалідністю (30%).
Кількість відмов у І півріччі 2019 року складає 4, у 2018 році – 11.
Кількість повторних звернень, у порівнянні з 2018 роком, збільшилась, так у І півріччі 2019 року – 103, за аналогічний період 2018 року – 90. Кількість повторних звернень, на які надаються роз’яснення, зросла у зв’язку зі зміною діючого законодавства, зокрема порядку призначення субсидії.
В управлінні щодня проводиться прийом громадян.
Обладнані та постійно оновлюються стенди для відвідувачів, що містять всю необхідну інформацію з питань соціальної політики.
Управлінням активно використовуються сайти Запорізької міської ради та управління соціального захисту населення Запорізької міської ради, засоби масової інформації для інформування населення щодо питань соціальної політики.