Про роботу зі зверненнями громадян за 9 місяців 2021 року

06.10.2021

Про роботу зі зверненнями  громадян за 9 місяців 2021 року

Станом на 01.10.2021 до управління надійшло 2426 письмових звернень (у 2020 року – 2197).

Основні питання, які порушували у своїх зверненнях громадяни – надання матеріальної допомоги (звернулось 1458 громадян, з них задовільнено – 75%) та роз’яснення діючого законодавства стосовно державних соціальних програм (звернулось 910 громадян, з них – 97% розглянуто та надано відповідні роз’яснення).

За категоріями громадян – найбільше до управління надходили звернення від осіб з  інвалідністю (46%),  пенсіонерів та «дітей війни» (35%).

З січня 2021 року в управліннях соціального захисту населення Запорізької міської ради введено в дію єдиний  міський програмний комплекс «Надання матеріальної допомоги населенню». Важливою рисою програмного комплексу є можливість роботи спеціалістів усіх управлінь  в режимі реального часу.

Управлінням активно використовуються сайти Запорізької міської ради та управління соціального захисту населення Запорізької міської ради, засоби масової інформації для інформування населення щодо питань соціальної політики.

У зв’язку з епідемічної ситуацію на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, були введені обмежувальні заходи щодо особистого прийому громадян. Прийом громадян проводився дистанційно.

З 16 червня 2021 року в управлінні ведеться прийом громадян з дотриманням можливих протиепідемічних заходів.

На офіційному сайті Запорізької міської ради,  веб-сайті управління, вхідних дверях розміщено інформацію щодо можливості подання звернень до управління соціального захисту населення Запорізької міської ради та отримання консультацій.

Звернення громадян приймаються:

  • спеціалістами управління на прийомі;

або

  • скринька управління, яка розташована при вході;

або

  • письмово на адресу: 69035, м.Запоріжжя, пр.Маяковського, 3

або

або

  • на Viber; WhatsApp; Telegram: +380950270015.

Консультації за телефонами:

  • щодо надання матеріальної допомоги:

за телефонами +380950270015 (Viber; WhatsApp; Telegram); 0676788449; (061)2260113; (061)2260137

  • щодо державних соціальних програм:

за телефонами (061)2260144; (061)2260136; (061)2260112